luni, 28 noiembrie 2011

A mai trecut una

Saptamana trecuta am fost in convalescenta. Luni am facut iar chimioterapia in Turcia si, desi de data asta am luat mai multe medicamente pentru a inlatura efectele negative, mi-a luat tot o saptamana sa imi revin complet. La fel ca de fiecare data...

Asa ca abia ieri-alaltaieri am revenit la viata. Sa va explic... Pana elimin din organism otrava aia de medicament (ca altfel nici nu pot sa ii spun) sunt atat de lipsita de vlaga, ca nici nu ma pot da jos din pat. E greu pana si sa stau la verticala. Dar acum sunt din nou eu insumi, iar azi am reinceput exercitiile de recuperare medicala. Desi nu am lucrat la intensitate maxima saptamana trecuta, nu am pierdut prea mult din mobilitate, ceea ce ma bucura nespus. In plus, intre timp am renuntat la una dintre carje, asa ca acum sunt tripeda :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

costurile operaţiei

costurile operaţiei

diagnostic / foaia de externare

diagnostic / foaia de externare

prima internare

prima internare