miercuri, 9 noiembrie 2011

Febra musculara? As vrea eu...

Inainte de problema asta, pe vremea cand nu prea ma omoram cu sportul, ma uitam cu admiratie la cunostintele mele care mergeau la sala, faceau aerobic sau se chinuiau cu alte tipuri de miscare. Si le compatimeam cand imi spuneau ca au febra musculara si ca le doare tot corpul. Ei bine, de-acum incolo n-am s-o mai fac! Pentru ca niciun fel de miscare nu se compara cu gimnastica recuperatorie. Credeti-ma pe cuvant!

Sambata, 5 noiembrie, adica la o luna fix dupa operatie, am avut prima sedinta cu antrenor personal, ca sa spun asa. Alin, un kinetoterapeut de la Clinica Recumed vine zilnic acasa la mine si ma pune serios la treaba. Nu pot sa va spun decat ca exercitiile pe care le faceam singura sau cu ajutorul alor mei sunt o minciuna pe langa ce m-a pus Alin sa fac. N-as vrea sa ma compatimiti, dar va rog sa va ganditi data viitoare cand faceti miscare si va dor muschii ca se poate mai rau, mult mai rau. Atat de rau incat nici nu mai stii ce te doare, muschiul, ligamentele, proteza, osul care ti-a mai ramas, taietura de la operatie sau orice altceva.

Daaaar, daca te doare, inseamna ca lucreaza. Daca lucreaza, inseamna ca ai mai facut un pas inspre recuperarea totala. Asa ca n-ai ce face, strangi din dinti si tragi de tine mai departe, in speranta ca, daca esti constiincios si lucrezi corect, nu va trece jumatate de an pana vei putea merge din nou ca lumea. Da, Alin zice ca vor trece 4-5 luni pana cand ma voi recupera. Eu zic ca timpul va fi mai scurt. Facem pariu?






2 comentarii:

  1. nu pun pariu, as vrea insa sa ne vedem... :D

    RăspundețiȘtergere
  2. ..eu pun pariu..si stiu ca voi pierde...dar v-a fi primul pariu pe care il voi pierde cu mare placere:) e greu..stiu cat e de greu..si doare..si vin tot felul de ganduri si intrebari... dar toate acestea vor ramane in urma... vor trece si vor fi doar niste amintiri.. deci am pus pariu:) te pup, corin aalexandru

    RăspundețiȘtergere

costurile operaţiei

costurile operaţiei

diagnostic / foaia de externare

diagnostic / foaia de externare

prima internare

prima internare