marți, 6 decembrie 2011

Spiritul Craciunului

Da, stiu ca afara ploua si ca ieri au fost aproape 15 grade, insa pe ecranul calculatorului meu ninge. Decembrie este una dintre lunile mele preferate asa ca nimeni si nimic nu imi poate schimba buna dispozitie. Nici macar boala. Asa ca zilele astea mi-am ocupat timpul impodobind brazi (da, ati citit bine, e la plural, caci l-am impodobit si pe cel de la mama de acasa) si decorand casa cu ingerasi, omuleti de zapada si luminite multicolore. Mi-am schimbat si gelul de dus si crema de corp, care au acum miros de scortisoara si vanilie si mi-am cumparat un set nou de lumanari parfumate, pe care le aprind cand vreau sa ma relaxez.

Desi am fost si cu siguranta voi mai fi rasfatata cu tot felul de cadouri, anul acesta mi-am facut singura cel mai frumos cadou de Craciun pe care mi-l puteam face. E legat de recuperare evident :) Am inceput deja sa fac unele exercitii cu saculeti de 0,5 kg legati de picior. Cred ca pana in ianuarie o sa pot deja sa si conduc, ceea ce inseamna ca o sa imi pot relua si activitatile de zi cu zi fara sa mai depind de cineva care sa ma duca si sa ma aduca inapoi acasa. Pana atunci insa, ma pregatesc sa plec iar in Turcia pentru o noua cura de chimioterapie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

costurile operaţiei

costurile operaţiei

diagnostic / foaia de externare

diagnostic / foaia de externare

prima internare

prima internare