marți, 4 octombrie 2011

Vă invit la evenimentul caritabil ”Am o poveste pentru tine”!

Mâine, prietenii mei se vor întâlni în Clubul Princess pentru a-mi spune încă o dată povestea.

Alături de ei se vor afla şi susţinătorii mei, Alex Velea, Natalia Barbu, Mihai Mărgineanu, Marius Mihalache, Deep Central, Cătălin Josan, Anna Lesko, Delia, Smiley, Florin Chilian, Alexandra Ungureanu şi Crush, Corina, Lucian Viziru. Nick Kamarera şi Alinka. Guess Who va susţine un concert, iar Adela Popescu şi Radu Vâlcan vor prezenta evenimentul.

Mi-ar plăcea mult să fiu alături de voi de la ora 22.00 în Clubul Princess, Str. Ghercu Constantin nr. 24 în Complex Regie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

costurile operaţiei

costurile operaţiei

diagnostic / foaia de externare

diagnostic / foaia de externare

prima internare

prima internare