joi, 6 octombrie 2011

I'm back!

Ieri a avut loc operaţia la Anadolu Medical Center din Istanbul. Doctorii au estimat, înainte de operaţie, că va dura patru ore şi exact aşa a fost, plus 15 minute. Cele mai grele patru ore de până acum. Dar au trecut cu bine. Acum îmi revin încet-încet şi voi începe recuperarea în curând. 


Vă mulţumesc că v-aţi gândit la mine tot timpul şi că mi-aţi ţinut pumnii strânşi. 


Sper că v-aţi simţit bine ieri la petrecerea din Club Princess, mă voi uita şi eu pe fotografii de la eveniment în curând. Am auzit că a fost foarte multă lume, multă muzică bună şi un line-up de artişti numai unul şi unul. Mulţumesc tuturor celor care au fosta colo şi au ales să îmi susţină cauza! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

costurile operaţiei

costurile operaţiei

diagnostic / foaia de externare

diagnostic / foaia de externare

prima internare

prima internare