luni, 3 octombrie 2011

De la mine pentru voi


Nu ştiu cum să încep această postare. Mi-aş fi dorit să o scriu într-un alt context, însă viaţa nu ne rezervă întotdeauna ce ne dorim. Ne mai dă şi altele pe lângă. Unele bune, altele rele...

În cazul meu, cele rele ţin de sănătate. Până acum, cred că aţi aflat deja că sufăr de cancer osos cu invazia muşchiului. Iniţial, n-am vrut ca lumea din jurul meu să afle că sufăr. Însă astfel de lucruri nu pot fi ţinute secret prea mult timp. Am fost surprinsă atunci să aflu că există o parte bună în toată povestea asta neagră. Iar partea asta bună se regăseşte în grija şi suportul pe care şi le manifestă cei din jurul meu. Nu am crezut niciodată că în 25 de ani mi-am făcut atâţia prieteni, dar toate mesajele de încurajare primite demonstrează contrariul. Iar faptul că atâţia oameni au sărit în ajutorul meu atunci când am avut nevoie nu face decât să mă bucure şi să-mi dea putere să lupt în continuare.

Până la urmă, blogul ăsta, deşi e despre mine, e pentru voi. Probabil că nu o să vă pot mulţumi niciodată îndeajuns pentru zecile de mesaje pe care le-am primit, nici pentru sprijinul financiar necondiţionat pe care mi l-aţi acordat, dar pot să vă ţin la curent cu starea mea de sănătate, căci sunt sigură că vă doriţi să aflaţi cât mai multe şi cât mai repede. Sper să mă pot revanşa într-o zi faţă de voi toţi. 

Vă mulţumesc! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

costurile operaţiei

costurile operaţiei

diagnostic / foaia de externare

diagnostic / foaia de externare

prima internare

prima internare