duminică, 9 octombrie 2011

63

63 e numărul copcilor pe care le-am numărat pe radiografie. În realitate, sunt mai multe, unele neputând fi văzute pe radiografie. Sunt multe, sunt puţine? Nu mai contează, eu sunt bine, pe calea cea bună.

Medicii de la Anadolu Medical Center sunt foarte mulţumiţi de evoluţia mea, am reuşit să mă dau jos din pat şi să mă plimb puţin. Am început şi programul de gimnastică recuperatorie şi fac asta asistată de un medic sau singură cu părinţii mei.

Cum totul merge bine, săptămâna aceasta voi fi externată şi mă întorc acasă. Abia aştept să ne revedem!

Vă îmbrăţişez pe toţi cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

costurile operaţiei

costurile operaţiei

diagnostic / foaia de externare

diagnostic / foaia de externare

prima internare

prima internare