marți, 18 octombrie 2011

Încă puţin...

Din păcate, nu mă voi întoarce acasă atât de repede pe cât speram. Deşi evoluţia în urma operaţiei este bună, iar recuperarea merge şi ea foarte bine, am făcut o infecţie şi am fost internată din nou pentru tratament la Anadolu Medical Center.

Asta nu o aşteptam, dar tot răul spre bine. Bine că am putut fi re-internată imediat şi că am început tratamentul. Două-trei zile şi trece şi asta. :-)

Vă ţin la curent cu ce mi se mai întâmplă, dar de asta nu mai fac previziuni referitoare la revenirea acasă pe care ştiţi, oricum, că o aştept cu nerăbdare. Revin doar cu salutări din Bucureşti! :-)

Un comentariu:

  1. Salut Andreea!

    Am traversat şi eu clipe grele şi îmi permit să-ţi spun că înţeleg prin ce treci. Îţi doresc să fii puternică, să ai răbdare şi ai să vezi că în final va fi bine.

    La un moment dat am fost susţinut şi eu de cineva din echipa CanCan.

    Fruntea sus şi multă sănătate!

    Alex

    RăspundețiȘtergere

costurile operaţiei

costurile operaţiei

diagnostic / foaia de externare

diagnostic / foaia de externare

prima internare

prima internare