duminică, 15 ianuarie 2012

Progrese

OK, am promis ca revin cu vesti despre recuperare, dar n-am mai apucat. Am si un motiv serios, zilele astea am stat si cate 3 ore pe zi la sala. Da, am inceput sa ma duc constant la sala, avand in vedere ca mi-a mai crescut masa musculara si ma misc mai bine, plus ca am terminat si tratamentul si a scazut astfel riscul captarii unor infectii.

E mult mai bine la sala, caci acolo am parte si de proceduri speciale care imi relaxeaza muschii, iar astfel pot lucra mult mai bine. Eu am febra musculara constant, iar musculatura coapsei drepte e mereu incordata, asa ca masajul, de exemplu, e mana cereasca pentru mine. In plus, o data la doua zile am parte de hidromasaj (adica masaj cu jet puternic de apa) si fac si cateva exercitii in apa. Pe langa asta, la sala pot lucra la diferite aparate care ma ajuta sa cresc mai repede masa musculara. In plus, imi exersez mersul pe banda si am reusit chiar sa merg si pe bicicleta.

Cei de la Centrul Medical Recumed, caci acolo fac recuperarea, sunt adevarati profesionisti, asa ca rezultatele nu au intarziat sa apara. Asa se face ca de cateva zile sunt soferita cu acte in regula. Initial am condus 5 minute printr-o parcare goala ca sa fiu sigura ca mutarea piciorului de pe acceleratie pe frana nu imi creaza probleme. Apoi am iesit 10 minute prin trafic lejer, apoi am inceput sa conduc din ce in ce mai mult, dar intotdeauna cu cineva in dreapta. Nu a fost deloc greu, mai ales ca si ortopedul care m-a operat mi-a spus ca in 2-3 luni o sa pot conduce din nou. Un alt lucru pe care mi l-a spus si care s-a adeverit. Deci, daca mi-a spus ca la anul o sa ne vedem pe partie, la schi, asa sa fie oare? :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

costurile operaţiei

costurile operaţiei

diagnostic / foaia de externare

diagnostic / foaia de externare

prima internare

prima internare